Spring Giz Plaza K:15 Maslak

• Sosyal Medya Yönetimi
  • Yaratıcı Projeler
  • Web & Mobil Uygulama
Burger King’in oyun oynarken yemek yemeyi sevenlere yönelik hazırladığı Pro Gamer menüsünün tanıtımı için reklam filmini çektik.
DETAYLI BİLGİ
Hızlı tüketim pazarının Türkiye lideri Burger King’in iletişim dümenine geçtiğimiz günden bu güne takipçi sayımız %45, etkileşim oranlarımız %57 artmıştır.
Geleneksel fast food algısını değiştiren Arby’s’in erişim, etkileşim, ve takipçi sayılarında %100’ün üzerinde sağladığımız artışla sosyal medya hesap yönetimindeki güvenilir kaynak olduk.
Mayıs 2017 itibari ile Türkiye’nin en büyük tavuk restoran zinciri Popeyes’in dijital mecralardaki çözüm ortağı olarak büyümeye devam ediyoruz.
Sbarro'nun iletişim dümenine geçtiğimiz günden bu güne markamız ve takipçilerimizle birlikte başarıyla ilerliyoruz.
Usta Dönerci'nin iletişim dümenine geçtiğimiz günden bu güne markamız ve takipçilerimizle birlikte başarıyla ilerliyoruz.
40’a yakın ülkede faaliyet gösteren Colin’s’in sosyal medya iletişim kampanyalarını üstlendiğimiz günden bu yana yalnızca Türkiye’de ayda ortalama 259.000 farklı kişiye ulaştık.
1984 yılından bu yana sigorta sektöründe faaliyet gösteren ve 65 yıldır Türkiye sigortacılık sektörünün oyuncusu olan Mapfre Sigorta’nın sosyal medya hesaplarında etkileşim oranı %162 artırdık.
1989 yılından beri havacılık sektöründe faaliyet gösteren SunExpress’in avantajlarını, yerel ve global kampanyalarını günde ortalama 98.000 kişiye ulaştırdık.
Yeni UX ve UI, SEK.com.tr'de tüm dijital platformlarla çalışmak üzere geliştirildi, böylece işler arasında gezinmek için etkili bir deneyim sağladı.
DETAYLI BİLGİ
Kullanıcılar, Sigortanne’den aldıkları hizmetin değerini anlasın ve poliçe değerini hesaplasın diye www.sigortanne.com web sitesini hayata geçirdik.
Akbank’ın Babalar Günü kampanyası için doğduğumuz günden beri desteğini esirgemeyen, her ihtiyacımızda yardımımıza koşan tek banka Bababank’ın web sitesini hazırladık.
Yolcularımıza dünyaca ünlü isimlerin kullandığı özel jet terminallerini en uygun şekilde tahsis ediyor ve pasaport işlemlerini 5 dakika gibi kısa bir sürede hallediyoruz.

KPMG TÜRKİYE

KPMG Mobil

MOBİL UYGULAMA

Türkiye’nin önde gelen denetim, vergi ve danışmanlık hizmetleri sağlayıcısı KPMG için hazırladığımız mobil uygulama ile, markayı dijitale taşıdık.
DETAYLI BİLGİ
Dünyaca ünlü moda markalarının ve Türkiye’nin en yetenekli tasarımcılarının buluşma noktası olan Lidyana için kurumsal kimlik oluşturduk ve reklam filmini hayata geçirdik.
Çevre Koleji için hazırladığımız reklam filmiyle, öğrencilerimize “Kalbinde, aklında, yüreğinde ne varsa onun peşinden git dedik.” Zirveye çıkmak için çok çalışanların yolculuğunu anlattık.
Bu Anneler Günü’nde klişe hediyeler yerine, bizi dünyaya getiren annelerimize dünyanın çeşitli yerlerini hediye edelim dedik ve SunExpress için bir film hazırladık.
DETAYLI BİLGİ
Hazırladığımız "Şimdiden Rahat Gelecek" kampanyası ile televizyon, internet, outdoor, radyo gibi mecralarda yer aldık. Kampanya sonunda binlerce kişiye ulaştık.
League of Legends’ın şampiyon takımı SuperMassive eSports için şampiyonlara yakışır bir reklam filmi hazırladık.
Binlerce öğrenci ve velinin kullandığı takip sistemi Asistanım’ın ezberden uzak ve pratiğe dayalı eğitim anlayışını anlatan masaüstü bir film yaptık.
DETAYLI BİLGİ
Mall Of İstanbul bünyesinde yer alan Dehşet Oteli için hazırladığımız ilanlarla korku deyince akıllara gelenleri korkuttuk.
Arbys’in 4 saat boyunca fırında yavaş yavaş pişerek hazırlanan mükemmel lezzetlerini anlatmak için bir ilan hazırladık ve “Asla evde denemeyin.” dedik.

bize ulaşın

Sizin markanız için de heyecanlanalım!

HEMEN BİZE ULAŞIN

© 2017 Krombera. Tüm Hakları Saklıdır.